mandag 16. desember 2013

Til min kjære gutt i himmelen

Jeg har ikke vært i hagen din på en stund nå. Merkedagen din passerte uten lys i hagen eller ekstra pynt. Jeg har dårlig samvittighet, men jeg vet også det at jeg bærer deg med meg i hjertet mitt hver dag og jeg trenger ikke bevise min uendelige store kjærlighet til deg med verken lys, blomster eller pynt. Jeg vet du kjenner meg slik jeg kjenner deg.

Julen nærmer seg. Du skulle vært her med oss og spist uante mengder med nonstop og seigmenn nå som pepperkakehuset skal pyntes. Du skulle vært dekket fra topp til tå med klissete glasur og grist så mye du bare hadde klart utover hele spisebordet med dine små barnehender. Jeg er sikker på du flittig hadde hjulpet til med julekake-baking og julepynting på ditt eget barnlige vis. Vi hadde kost oss, du og jeg.

Som jeg savner deg.

3 kommentarer:

  1. englemamma til Hermanonsdag, 18 desember, 2013

    Vil bare ønske dere en kjempe fin jul og et godt nyttår .Håper lille Oleander og Herman koser seg i himmelen <3

    SvarSlett
  2. Masse god jul til deg og dine også :)
    Jeg er sikker på Herman og Oleander koser seg alt de bare kan <3

    Juleklem fra meg til deg

    SvarSlett
  3. <3 <3 <3
    Jeg blir så tom for ord, er så vondt å lese kan ikke forstå hvordan det er <3 Legger igjen mange gode klemmer og mange ekstra klemmer nå i juletida <3
    Kanskje de lager det største pepperkakehuset som noen gang er laget i himmelen <3 <3 <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...